Mødet
Maja fra Suri Suri er 100 meter mester i at lave content til at promovere sin virksomhed! På mødet ville Maja gerne have en video, hvor hun skulle fejre 20 % rabat på hele hendes online shop.
Maja fra Suri Suri er 100 meter mester i at lave content til at promovere sin virksomhed! På mødet ville Maja gerne have en video, hvor hun skulle fejre 20 % rabat på hele hendes online shop.
Da storyboardet blev præsenteret, var ideen at lave en video, hvor Maja fortæller, at der er 20 % rabat på hele shoppen. Hendes pakkerum skulle laves om til et studie med korrekt belysning, hvor Maja kunne fortælle om sin kampagne på bedste vis
Optagelserne gik lige efter bogen, men undervejs blev Maja overrasket, da der blev hældt en masse SuriSuri-bolcher i hovedet på hende. Ideen med dette var at få en oprigtig reaktion fra Maja, hvor man også kan høre hende sige: “Ej, I er så lede, er I?” Det giver videoen en personlig og menneskelig tilgang, så folk kan relatere mere til Maja.
Det gav også mulighed for at lave en blikfangende intro, som gerne skulle få folk at finde videoen interessant.
I redigeringsrummet blev der lagt vægt på at fremhæve Majas fabelagtige pakkeevner samt vise, hvordan hendes K-beauty box kommer til at blive leveret til kunden. Der blev også lagt vægt på animationen af grafikken.
Da den originale video blev afleveret, var Maja meget tilfreds. Men efter den blev afleveret, blev der faktisk sendt en anden video, hvor “blikfanget” blev implementeret. Maja var meget glad for den uopfordrede ændring og kunne godt se det sjove i det.