Mødet

Ved denne produktion foregik mødet online, da beslutningen om at få dækket denne “grimme festival” var en sidste øjebliks beslutning fra organisationen. Der blev snakket om, hvilken retning videoen skulle gå i, og hvad de gerne ville have fremhævet.

Storyboardet

Der blev ikke præsenteret eller lavet storyboard til denne produktion, da jeg fik meget frie tøjler, og meget af forventningsafstemningen foregik over det online møde.

Optagelse

Saywemedia var med fra start til slut, lige fra festivalen åbnede, til den lukkede. Da kameraet rullede, blev der lagt meget fokus på at filme artisterne, de glade gæster, de forskellige arrangementer samt oppyntningen.

Redigering

Denne redigering tog utrolig lang tid, da man sad tilbage med flere dages råmateriale, og ikke at have et storyboard at gå ud fra kan både være frustrerende, men også opløftende. Tempoet i videoen skifter, da natten falder på, og der blev lagt vægt på at få så mange forskellige stemninger med som muligt.

Aflevering

Kunden var utrolig tilfreds med det endelige resultat og ønskede ikke yderligere ændringer. De fik dog lov at beholde en masse af råfilerne til yderligere markedsføring.