Mødet

Ejendomsmægler firmaet John Frandsen skulle bruge en promoverende video til deres markedsføringskampagne.

Storyboardet

Planen blev lavet og godkendt. Der blev fremvist en masse billeder og unikke overgange, som skulle gøre videoen mere flydende og spændene at følge med i. Tempoet for videoen skulle være et “hurtigt” tempo, da John Frandsen gerne ville fokusere på det unge segment.

Optagelse

Under optagelsen blev der gået meget op i førnævnte glidende overgange. Optagelserne fandt sted i 5 forskellige byer, hvor lyd og hurtig eksekvering var alt afgørende da sollyses skulle udnyttes så meget som muligt.

Redigering

Da optagelserne var i hus, var der fuldt fokus på at overgangene og tempoet i videoen var som der blev  aftalt i storyboardet.

Aflevering

Videoen blev afleveret i de aftalte formater, og efter 2 rette gange, blev videoen som John Franden ville have det.

Projektet tog sammenlagt 4 dage fra mødet til aflevering.